|
ΟΜΙΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣΔωρεάν μαθήματα μουσικής κάθε Τετάρτη στο σχολείο!
Η διδασκαλία της μουσικής είναι καθοριστικής σημασίας για την σωστή πνευματική ανάπτυξη των παιδιών και ειδικότερα των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάγκη για διδασκαλία της μουσικής γίνεται εντονότερη όταν βρισκόμαστε σε δύσκολους καιρούς όπου οι οικονομικές δυνατότητες της κάθε οικογένειας έχουν μειωθεί δραματικά και όταν ακόμη βρισκόμαστε σε μικρές κοινότητες και χωριά που δεν βρίσκονται κοντά σε μεγαλύτερες πόλεις που διαθέτουν ωδεία, μουσικές σχολές, καθηγητές ιδιαιτέρων μαθημάτων μουσικής κ.λπ. Μια νέα πρωτοβουλία του Μουσικού Σχολείου Λιβαδειάς έρχεται να γίνει πραγματικότητα και να καλύψει αυτή την ανάγκη. Μέσω του Ομίλου Μουσικής οι καθηγητές του σχολείου θα διδάξουν δωρεάν μαθήματα μουσικής σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων που το επιθυμούν κάθε Τετάρτη!
Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα; Σκοπός της δημιουργίας του Ομίλου Μουσικής είναι η περαιτέρω και σε υψηλό επίπεδο εκμάθηση μουσικών οργάνων για όσα παιδιά του Μουσικού σχολείου το επιθυμούν και παράλληλα η διδασκαλία μουσικής σε παιδιά 4ης, 5ης και 6ης Δημοτικού που επιθυμούν να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι ζωής μαθαίνοντας ένα μουσικό όργανο. Το πρόγραμμα αξιοποιεί μουσικά όργανα και ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες που διαθέτει το μουσικό σχολείο για τον σκοπό αυτό, με την φιλοδοξία όλο και περισσότερα παιδιά της κοινότητας να έρθουν κοντά στον κόσμο της μουσικής. Κάθε πότε θα έχουμε μάθημα και ποια όργανα διδάσκονται; Το πρόγραμμα του Ομίλου Μουσικής θα ξεκινήσει την διδασκαλία μουσικών οργάνων τον Ιανουάριο του 2023 με σκοπό την αδιάκοπη διδασκαλία σε εβδομαδιαία βάση μέχρι τα μέσα Μαΐου. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με μία ημέρα κάθε εβδομάδα (Τετάρτες). Τα μαθήματα είναι ατομικά, διάρκειας 30 λεπτών και απευθύνονται σε αρχάριους που θέλουν να μάθουν πιάνο, παραδοσιακό βιολί ή παραδοσιακό κλαρίνο. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα τηρείται παρουσιολόγιο και βιβλίο ύλης για όλους τους μαθητές και θα ακολουθηθούν διδακτικά βιβλία που προτείνονται από το Υπουργείο Πολιτισμού για την διδασκαλία των αντίστοιχων οργάνων. Το δυναμικό των μαθητών και η εξέλιξη του προγράμματος θα μας δείξουν αν στο τέλος θα πραγματοποιηθεί τελική μαθητική συναυλία. Πρέπει να αγοράσω όργανο στο σπίτι; Για την υλοποίηση του προγράμματος, θα αξιοποιηθεί ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός του σχολείου σε όργανα και αίθουσες διδασκαλίας ατομικών μαθημάτων (studio) καθώς και η αίθουσα συναυλιών του σχολείου σε περίπτωση τελικής μαθητικής συναυλίας. Συστήνεται η αγορά μουσικών οργάνων για την μελέτη των μαθητών στο σπίτι και παράλληλα θα διατεθούν συγκεκριμένες ώρες μελέτης στα studio που διαθέτει το σχολείο. Στόχος μας είναι η αξιοποίηση την υλικοτεχνικής υποδομής του Μουσικού Σχολείου από τους νέους μαθητές εκτός σχολικού ωραρίου και πιστεύουμε πως ο χώρος του σχολείου θα αποτελέσει εφαλτήριο για τη δημιουργία μιας υγιούς κοινότητας που θα αγαπήσει τη μουσική αλλά και θα σέβεται τους σχολικούς χώρους της κοινότητας μειώνοντας έτσι κατά πολύ την παραβατικότητα και συμβάλλοντας τέλος στην καλή ψυχική και πνευματική υγεία των παιδιών. Θα πάρουμε και βαθμό στο τέλος; Οι μαθητές που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα αξιολογηθούν με σχετική ατομική έκθεση μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος η οποία θα κοινοποιηθεί στους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών. Οι κηδεμόνες των μαθητών θα συμπληρώσουν επίσης ένα δελτίο αξιολόγησης του προγράμματος με σκοπό να γνωρίσουμε και από μεριάς μας το πως το πρόγραμμα επηρέασε και εξέλιξε τα παιδιά, το κατά πόσο οι γονείς έμειναν ευχαριστημένοι από την ποιότητα των μαθημάτων, την επικοινωνία με τους καθηγητές καθώς και από τον εξοπλισμό που αξιοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της δράσης. Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο των Ομίλων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Γεωργίου. Υπεύθυνος προγράμματος: Ανδρέας Ξενόπουλος - Καθηγητής πιάνου Μουσικού Σχολείου Λιβαδειάς. Αν ενδιαφέρεστε για τα μαθήματα που προσφέρονται από τον Όμιλο Μουσικής παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο. |