|
Η φετινή σχολική χρονιά φτάνει προς το τέλος της. Για το Μουσικό Σχολείο αυτή η εποχή δεν σηματοδοτεί απλώς το κλείσιμο ενός κύκλου μαθημάτων, αλλά είναι μια μικρή αποχαιρετιστήρια γιορτή γεμάτη εικόνες, μελωδίες και συναισθήματα που δύσκολα χωρούν σε λέξεις. Κάθε μικρή επιτυχία, κάθε δυσκολία που ξεπεράστηκε, κάθε βλέμμα κατανόησης ή ενθάρρυνσης, έγινε ένα κομμάτι της διαδρομής.
Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη ενθουσιασμό, συγκίνηση και καλλιτεχνική έκφραση πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 6 Μαΐου η πρώτη στη σειρά συναυλία μουσικών συνόλων, στην αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας. Εκεί οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς και της αφοσίωσής τους μέσα από ένα πλούσιο μουσικό πρόγραμμα. Η συνύπαρξη του ευρωπαϊκού και του παραδοσιακού συνόλου έκλεψε τις εντυπώσεις και προσέφερε στο κοινό μια μοναδική καλλιτεχνική εμπειρία, όπου το παρελθόν συναντά το παρόν και η ελληνική παράδοση συνομιλεί με τη σύγχρονη μουσική σκηνή. Το χορωδιακό σύνολο Λυκείου και η ευρωπαϊκή ορχήστρα και χορωδία του Σχολείου, υπό τη διεύθυνση της εκπαιδευτικού κας Ηρώς Παναγιωτοπούλου, ήταν εκείνα που άνοιξαν την αυλαία της εκδήλωσης. Τα παιδιά ερμήνευσαν έργα Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Σαββόπουλου, Κυπουργού, Μαχαιρίτσα καθώς και δημώδη ελληνικά άσματα, παρασύροντας το κοινό σ’ ένα πολύχρωμο μουσικό ταξίδι. Τη σκυτάλη πήρε το παραδοσιακό σύνολο που παρουσίασε τραγούδια και σκοπούς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Με τη συνοδεία παραδοσιακών οργάνων και υπό τη διεύθυνση των εκπαιδευτικών Γεώργιου Φρέσσα για τη χορωδία και Δημήτρη Παπαδόπουλου για την ορχήστρα, οι μαθητές ανέδειξαν τη μουσική μας κληρονομιά και απέδειξαν πως η παράδοση δεν είναι κάτι στατικό, αλλά μια ζωντανή εμπειρία που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά. Το ρεπερτόριο περιλάμβανε παραδοσιακά τραγούδια και οργανικά κομμάτια που δημιούργησαν μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα. Καθοριστική για την επιτυχία της βραδιάς ήταν η συμβολή όλων των καθηγητών μουσικής παιδείας: Αννέτα Μητάκου (βιολί), Μαρία Κουτσοθόδωρου (φλάουτο), Ανδρέας Μπουλασίκης (κιθάρα), Ειρήνη Θεμελή (τρομπέτα), Αντώνης Βογιατζόγλου (ηλεκτρική κιθάρα και μπάσο), Ανδρέας Ξενόπουλος (πιάνο), Βασίλης Μελίδης (ούτι), Δημήτρης Παπαδόπουλος (λαούτο), Μαρία Φασούλα (παραδοσιακά κρουστά), Δημήτρης Σταυράκης (παραδοσιακό βιολί), Μυρτώ Κασσωτάκη (ταμπουράς) και Βασίλης Αντωνίου (κλαρίνο). Τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές συνεχάρη για το άψογο αποτέλεσμα η Διευθύντρια του Σχολείου κα Παρασκευή Μητρατζούλη, η οποία στον σύντομο χαιρετισμό της μίλησε για τη σημασία της προσπάθειας, της συνεργασίας αλλά και της έκφρασης μέσα από τη μουσική. Ιδιαίτερη μνεία έκανε, μάλιστα, στους μαθητές της Γ’ Λυκείου στους οποίους και ευχήθηκε καλή επιτυχία ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων. Το θερμό χειροκρότημα του κοινού επιβεβαίωσε, πάντως, την επιτυχία της εκδήλωσης και επιβράβευσε την προσπάθεια όλων των συμμετεχόντων. Για ακόμη μια φορά η άρτια εμφάνιση των μουσικών συνόλων άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και έδωσε υπόσχεση για εξίσου δημιουργικές και εμπνευσμένες στιγμές στο μέλλον!
0 Comments
Leave a Reply. |
Μουσικό Σχολείο ΛιβαδειάςΜάθετε τα τελευταία νέα του σχολείου μας! Αρχείο
May 2026
Κατηγορίες |
















RSS Feed