Νέα αξιολόγηση προσφορών για την πραγματοποίηση 2ήμερης εκπ. περιβ. επίσκεψης στη Στυλίδα-Υπάτη6/11/2025
Αξιολόγηση προσφορών για την πραγματοποίηση 2ήμερης εκπ. περιβ. επίσκεψης στη Στυλίδα-Υπάτη3/11/2025
Ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα τελεστεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ.
Μετά το πέρας του αγιασμού: • οι γονείς - κηδεμόνες θα ενημερωθούν για τα δρομολόγια των μετακινήσεων των μαθητών/τριών • οι μαθητές /τριες θα παραλάβουν τα σχολικά βιβλία τους. Την ημέρα του αγιασμού η μετακίνηση θα γίνει με ευθύνη των γονέων – κηδεμόνων. Έναρξη σχολικών μαθημάτων & δρομολογίων: Παρασκευή 12/9/2025. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ! ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους του μαθητές που συμμετείχαν στις εισαγωγικές μας εξετάσεις! Καλωσορίζουμε τους 24 νέους μαθητές μας!
Η διαδικασία για την επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων θα πραγματοποιηθεί τις εργάσιμες ημέρες από 17 έως 20 Ιουνίου 2025 και θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 με τη γραπτή εξέταση των υποψηφίων [ακρόαση του ηχητικού υλικού που εντάσσεται στην ενότητα: Διάκριση ηχοχρωμάτων (CD)]. Μετά την ολοκλήρωση της γραπτής εξέτασης θα ακολουθήσει την ίδια ημέρα η διαδικασία της ατομικής προφορικής εξέτασης από την αρμόδια επιτροπή στις ενότητες: Αντίληψη των ρυθμών, Ακουστική ικανότητα, Φωνητική ικανότητα. Αναλόγως του αριθμού των αιτήσεων η διαδικασία της εξέτασης των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή δύναται να διαρκέσει έως και την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα οι υποψήφιοι/ες θα πρέπει να έχουν μαζί τους κατά την είσοδο στη σχολική μονάδα και καθ’ όλη τη διάρκεια των εξετάσεων έγγραφο ταυτοπροσωπίας και τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης. Οι υποψήφιοι/ες που δεν προσκομίζουν το έγγραφο ταυτοπροσωπίας αποκλείονται από τη συμμετοχή στις εξετάσεις.
|
Μουσικό Σχολείο ΛιβαδειάςΑνακοινώσεις της γραμματείας του σχολείου. Αρχείο
November 2025
Κατηγορίες |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RSS Feed